Fira jul

Godmorgon!

Idag blir de lite stressigt. Mina föräldrar och min bror ska komma hit och äta lite jul mat.
För i år blir de att vi firar med dom idag och imon på julafton ska vi vara hos Dennis mormor.
Vi har bestämt att vi ska göra så här vart annat år.
 Så de blir att städa, baka lite, handla lite, göra köttbullar m.m
Tur att Dennis och Koffe är så duktiga på att hjälpa till : )

Sen ikväll ska vi spela Bingolotto. De har ja inte spelat sen ja kanske var 10  : P
men men få väl se om man vinner något.

Ja nu Ligger nästan alla julkapparna under granen.
Koffe bara titta på dem och frågar; är den min? den me? osv

Tänkte visa lite vad vi köpt till pojken i år
Denna cyklen
kommer han att få.
Svart är hans favorit färg ;)


Och sen blir de
denna bilbarnan
Med blixten mqueen
Koffe har nog alla
bilarna i den filmen.
Hela hans rum är täckt av dessa figurerna hehe



Sen har vi köpt en ryggsäck med blixten mcqueen.
tyckte han behövde en ny till dagis.


Blev även ett pussel med dessa figuere.
Kristoffer älskar att pussla.
han gör de varje dag så





Sen bokade vi även denna filmen som
komm förra veckan.
Kung Fu Panda.
De var första filmen Koffe såg på bio : )
En ny bil blev de med såklart : )
 




En ljud bok med lejon kungen :)


                                                                                            

Sen vet jag att han kommer få detta legot av sin farfar
Shit va dyrt de är me lego, en sån här kostar fan 800 spänn

Ja detta var en del av de. Sen är  de typ kläder han me kommer få
och han gillar faktiskt att få kläder, om de är snygga !! : P

Ja nu måste jag fortsätta så jag blir klar
Ha en trevlig dag

//Mamma Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0