Gårdagen

Igår planerade jag, Dennis o Koffe att vi skulle försöka vara i stan kl 11,
 men var inte där förens 13 : O
De blev att gå runt lite bland affärerna och sedan
 avslutade vi med en fika på Briggen
Varm chocklad blev de för mej och Koffe bla mmm = )
han var verkligen jätte snäll på stan igår, han bruka alltid springa runt och leka kurragöma, tagen m.m
de ska alltid vara action.
Men inte igår. han var en lugn och fin busunge ; ) 
 

Efter de blev de hem att packa ihop kläder åt koffe. De är så att mina föräldrar tjatar HELA tiden om inte koffe kan sova hos dom nån gång så idag blev de så. Vilket Koffe gärna ville : )

Så igår bled en barnfri kväll och natt. Och den spenderade vi genom att umgås med ett annat par, Anna och Markus
De blev vindrickande och spel och skit snack såklart
Mycket trevlig kväll, Tack!


åhh  idag är man trött och väntar på att min mamma ska ringa och säga att dom har kommit hem så att vi kan hämta våran sötnos
Sen ska dennis och dom ha lite far och son dag. Och jag ska gå lite på stan med Tessan och Frida, my girls ; )

Igår blev Koffe lite besviken för han ville me träffa Anna och Markus men valde att sova hos sin mormor och morfar.
Så idag kommer Anna och Markus igen så får koffe busa lite med dom och vi ska laga taco paj och färga Annas hår,
och se på disneydags såklart!!
Blir en mycke trevlig lördags kväll : )


De var nog allt
 
//Mamma Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0