Julklappar !

Just nu är alla nog lite stressade över att fixa de sista julklapparna, jag är de ifa : P
Men ja tycker de har blivit mycke lättare att komma på vad man ska ge sin mamma, mormor, farfar osv.
Det är för att alla vill ha ett forografi av Kristoffer.
Så i år blev de en favorit i repris, en almenacka.
De är enkelt och de går snabbt. : )
Blev verkligen nöjd med resultatet förutom att de inte fanns någon bra bild på mej och koffe
eller alla tre :( Dom bilderna ligger på vår föra dator som är sönder och går inte få tag på :(
Men tänkte lägga upp bilderna jag valde så ni med får se dem : D

Januari

Februari

mars

April
l
Maj

Juni

Juli

Augusti

September

Oktober

November

December



Lycka till med jul handlandet ;)

// Mamma Sandra

Kommentarer
Postat av: Jennifer

la in den på min sida så jag länkar till dig hoppas de är OK?

2008-12-19 @ 12:23:49
URL: http://jejjeen.blogg.se/
Postat av: Jennifer

hej

när du loggat in så går du in på arkiv och sen där väljer du länkar och sen väljer du ny länk så kompierar du in min adress till min blogg och såvidare =) pussa

2008-12-19 @ 18:03:04
URL: http://jejjeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0