Helgen

jisses jag suger ju på att uppdatera ; )
Men men denna helg har varit helt okej

Fredan spenderade vi hos svärmor och Mats
Lördan sov lille Koffe hos sin Mormor och Morfar eftersom Jag och dennis var bjudna på middag o dryck hos Anna och Marcus.
Blev att inviga deras kök och sedan blev de utgång till compagniet, åå de var första gången jag var där !
Men de va en mycket trevlig kväll med min goda vän Anna
och ute har jag inte varit på läänge så de var trevligt.

Söndagen blev familje mys <3

Nu är de praktik fram till torsdag
ledig fredag
Jobba extra lör-söndag i köket
Måndag ledig

Vi får se vad som händer mer...

Jo Min lilla Pojke är för go
vi pratade lite om trafik regler i bilen
Dennis: vilken färg ska det vara på trafikljuset då man får köra?
Koffe: RÖTT
Jag: Nej, GRÖNT ska de ju vara
Dennis: Annars kommer polisen efter dej
Koffe: Då måste vi köra fortare!!!!

hehehe

så söt, kunde inte låta bli att skratta när han sa de ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0