Kärleken ska inta jämföras

Fick en kommentar på min blogg om att det ser ut som att jag Älskade Dennis mer än vad jag Älskar mitt Barn.

Jag vet att många skulle säga; så är de absolut inte. Barnen är ens ALLT och kommer alltid först. Det är ens Kött och blod så självklart älskar man sitt barn mest,

Men jag säger inte eller tycker inte så
Jag Älskar Min Livskamrat Dennis, När jag tänker på hur mycket jag älskar han så kommer det tårar.
Dennis är personen jag vill Dela mitt liv med.
Det är ju med Dennis jag har  fått våran underbara son med.
Utan honom hade inte kristoffer funnits.
När Kristoffer flyttar hemifrån och skaffar sig ett eget liv med egen familj så är de Dennis som kommer vara vid min sida.

Kristoffer, vår älskade son Jag älskar honom så mycket så det gör ont.
Hur skulle jag kunna orka leva om det hände dig något.
Du är Våran son, ett barn som har skapats av din mamma & pappa
När jag ser på dej så kan jag se Dennis och även mig själv ibland
Självklart så går Kristoffers hunger före mig och Dennis
Men att säga Att jag Älskar Kristoffer mer vore fel

jag Älskar båda exakt lika mycket
men det är två olika kärlekar
Kärlekar som absolut inte ska jämföras
Min Kärlek till Dennis är en helt annan Kärlek
Jag är Kär i Dennis, Älskar honom
Min kärlek till Kristoffer är en kärlek som jag aldrig tidigare hade upplevt innan
Jag älskar honom och skulle göra allt för honom.

jag vet inte riktigt om jag får fram det jag vill och känner i ord,
men jag hoppas att ni förstår 

Dennis & Kristoffer har inga olika placering i mitt hjärta

Dom kommer alltid först
För i mitt hus är de Familjen som kommer först
och jag utgår alltid efter vad som är bäst för Familjen
Inte bara vad som är bäst för för Kristoffer eller Dennis

Det viktigaste av allt är ju att Jag Älskar Dom över allt annat !


Kristoffer ca 8 mån, tror jag och Dennis 17 år



//Mamma Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej det är inte roligt alls. Dyks väg, mitt emot biblioteket i Asarum. :)

2009-04-15 @ 16:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0