Mitt Liv, Mitt Allt, Min Kärlek

Detta är året som vi har pratat om, året som vi planerat för nästan 6 årsen och nu är det här, år 2009
Men vad händer detta år?
Hade vi inte fått Kristoffer -04 så hade jag varit gravid nu,
Hade vi inte förlovat oss -04 så hade vi gjort det nu

Aldrig trodde väl du och jag att vårt riktig liv tillsammans skulle börja år 2004
Som endast 16 åringar
Aldrig trodde väl några på oss att år 2009 kommer vi fortfarande vara tillsammans och börja bilda familj o äktenskap

Nej inget blev väl som vi eller andra trodde,
men det betyder inte att det är något negativt
absolut inte
Nu är de år 2009
Nu är de Du & Jag och vårat barn som skapats och uppfostrats med Kärlek.

Visst har vi fortfarande saker som vi vill uppnå tillsammans, 
fler barn, 
hus, 
man & hustru

Men vi behöver inte längre sätta ett år när det ska ske
för det allra viktigaste delaran har redan skett i vårat liv
Jag har träffat Mitt Livs Kärlek, Min Fästman, Min Livskamrat, Min Bästa vän och så mycket mer
Tillsammans har vi fått Våran Son, Våran underbara son, Vårat Kärleks Barn

Hur många har fått uppleva de saker som vi fått göra, 
Hur många har tagit igenom sig allt tillsammans


Jag har många gånger fått försvara vår Kärlek
Försvara mot rykten, kommentarer, vänner & familj
Men sen orkade jag inte försvara oss mer
Jag lät det påverkat mig,
Började tvivla på Vår Kärlek

Men Du fick mig att lita på Oss
Du fick mig att tro på Vår Kärlek igen
Du fick mig att fortsätta för det vi har
För det vi har ÄR Äkta

Det går aldrig att beskriva med ord hur mycket Du & Kristoffer 
betyder för mig

Snart 6 år min älskade
och mycket mer kommer de bli

Jag Älskar Dej Dennis Kroon
Det har jag alltid gjort sen det blev vi


Å Vi Älskar Dej Kristoffer
Du har gjort vårat liv så underbart
Du är ljuset i vårt liv

Det pirrar fortfarande i hela kroppen, Jag Är Kär !


Vår Busunge ; )

//Eran Sandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0