Påsken, Mobilen, Polisen

ja de blev ju inget staffanstorp för vår del denna påsk utan man fick ju jobba extra lör-sön.
Anars blev de middag hos min föräldrar och bara mys.
Dock kom inte Älsklingen hem förens på lördan så de blev mor & son mys tor-fre :D

Och självklart när älsklingen hade jobbat extra och fått lite extra pengar så spenderades dom på present till Koffe och bjöd mig på middag och bio.
Vi såg fast and furious i söndags.
Den var bra, blev bättre och bättre.
Var ju tvungen att se den. Älskade ju första filmen när den kom ut har sett den över 10ggr sen har jag ju alla här hemma så :)


Annars har de bara varit lugnt har ju praktik.
Men Både Koffe och Dennis är genomförkylda nu
så det blev att vara hemma och serva dom lite ;  )


Självklart tappade jag min mobiltelefon igår på morgonen. måste trillat ur ficka när jag cyklade 
fan andra gången på 1½ år så jävla typiskt mig. Sammanlagt har jag alltså tappat 4 telefoner tror jag,
jag borde nog fan inte ha en mobil hehehe

men men denna mobilen har jag inte råd att förlora pga finns så mycket på den som jag vill ha kvar dessutom älska jag modellen.
En ny kan man alltid fixa fram men det är innehållet jag vill ha!!
Sen måste ja ha mitt nr kvar har haft det sen 6:an, den första mobilen jag fick :p

Men imorse ringde ifa Polisen och de har fått in mobilen :D
Det finns alltså snälla människor i världen som tänker på den stackare som blivit av med något.

personen begärde 50 kr i hittelön, ingenting. Jag hade kunnat betala 500 kr för den mobilen men jag lämnade en 100 lapp iaf.

Men nu ska jag plugga lite, ligger lite efter som jag måste ta igen

//Mamma Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0