Praktik

Har inte hunnit eller orkat skriva något.
Började min praktik nu i måndas och ska vara där i 5 veckor.
Jag har alltså min praktik på en förskola o barnen på avdelningen är 1-3 år.
Så söta och gosiga dom är ;)

Gårdagen bestod av massa glädje, skrik och skratt på dagiset.
Sedan hämtade jag stora pojken på dagis och vi gick en härlig runda,
man märker så stor skillnad nu på dom små barnen och Koffe han har blivit så mycket större i mina ögon nu.
Vi gick och pratade om allt möjligt på vår runda hem, inte bara jag som ställer frågor utan vi "disskuterade" mer saker som händer. =)
Men ifa efter det så blev vi bjudna på middag hos svärmor och Älsklingen kom ditt efter att ha hjälpt Anna o Kines att bära upp lite möbler i deras nya lägenhet.

Kvällen blev sen framför tvn med finalen på den rätta för rosing och desperat houswives.
O Linda valde ju Hugo, 19 åringen men det höll inte
Konstigt va!?! hehehe
Han får satsa på hennes dotter ist som är 15 :p

Men men idag är de skit fint väder ute så blir nog ut på promenad och Koffe få öva lite mer på att cykla sakta utan att tappa balansen. annars brukar han alltid cykl som satan och jag får springa jämte
Så idag kanske de kan bli joggning jämte  ist :p

//Mamma Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0