BEBIS :)

Vad finns det att bli lyckligare över än att få ett barn ?
Ett litet nytt liv som ska börjas och som är skapat tillsammans med sin älskade.

Men tyvärr är de inte mig detta inlägg handlar om utan igår fick jag en ny kusin, en liten flicka.
= )
Blir att vi åker ner på skärtorsdagen och ser på den lilla bebisen, längtar.
Men de kommer kännas tungt, tycker det känns tungt varje gång jag ser någon är ute med en barn vagn.

Men våra planer på en ny liten familjemedlem har fått skjutas upp :( jag som har längtat så in i sen i somras men
jag måste försöka klara av en bra bit av förskoleutbildningen innan det sätts igång med projekt Bebis ;)

Annledningen till att jag tror att jag känner en sådan fruktansvärt längtan är för hade vi inte haft Koffe så är jag nästan 100% på att vi hade försökt nu på att få ett barn. Vi båda har alltid haft inställningen på att skaffa barn när vi är runt 20-23 år
Jag känner ur tiden rinner iväg, jag vet jag är BARA 20, snart 21 men det börjar kännas som att tiden kommer rusa iväg och innan man vet ordet av det så är man 30 bast!!!

Men men nu ska jag forstätta städa undan!

//Mamma Sandra


 


Kommentarer
Postat av:

Det kommer när det kommer =P

pusspuss

2009-03-28 @ 18:32:39
URL: http://jejjeen.blogg.se/
Postat av: roxanna

jag håller med dig om att tiden bara rusar iväg..! Jag har varken pojkvän eller barn och det börjar kännas stressigt!! haha! :)

2009-05-06 @ 11:27:21
URL: http://santorini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback