Hemtenta

Det blev inte som jag hade planerat igår.
Koffe ville sova hos sin farmor och de fick han med. Så vi lämnade av honom där.
Jag och dennis körde upp till hans pappa och lämnade bilen där (han skulle fixa lite med den)
Så för vår del blev de en långpromenad hem från elsebråne till asarum.
Sedan fick vi middag hos svärmor och när vi skulle gå ville Koffe inte längre sova hos sin framor utan ville med oss hem.
Då blev man glad när han sa att han ville hem, annars brukar man få "släppa" honom hem :p , han tycker väl att de är kul och bli bortskämd hos våra föräldrar ;)

Idag kommer min hemtenta usch och fy vill inte
Får se hur de går känner mig inte alls motiverad


Här har vi min lilla pojke och min Pappa (Koffes morfar)
Ja de är han som personalen på BVC trodde var min Pojkvän haha


Här en nyare bild (hösten 08) på mig, pappa och mamma i Rhodos
//Mamma Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0