Kalmar

Godmorgon !

Är super trött idag, känns inte som jag sovit något alls :(
men men inget och göra åt för idag ska man till Kalmar : / 
Jag läser ju till förskolelärare på distans i Karlshamn/Ronneby men det är Kalmar som
håller i utbildningen. Det är där ifrån alla föreläsningar sänds (sker genom telebild) 
Så några ggr per termin så måste vi åka iväg till Kalmar, fråga mig inte varför för jag tycker det är helt
jävla menningslöst!

Men det är väl bara att bitta ihop...... Är väl inte hemma fören vid 19.00 ikväll :(


Föresten så håller jag på att bli blond igen. Det tar litetid och några färgpaket  men snart så blir de nog bra,
Min duktiga kompis Anna är super duktig på sånt :)

Ne nu ska jag göra iordning mej och äta frukost


 Gamla och osminkade bilder på oss

Ha de bra!


//Mamma Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0