Lördag

mmm veckan går fort, lite för fort tycker jag : p

Igår blev de att vi stack iväg en runda till våra goda vänner Anna och Kines (Marcus)
vi beställde pizza och bara slappade ihop.
Och Koffe skulle ju självklart brottas med Kines hela tiden ; )

Men idag blire att gå på kalas, min farbro fyller år så de blir kalas vid 3 tiden
Innan dess hade vi tänkt att gå på stan, fast har inte råd just nu att köpa något men det kan ju vara trevligt ändå : )
Efter kalaset blire att vi hänger med mina föräldrar hem en liten stund sen ska Koffe sova där.
Han brukar sova hos sin mormor och morfa och farmor en gång var 14 dag.
Men det är pga att dom vill de och koffe såklart!

Men jag och Dennis har inget alls planerat så får se om de dyker upp nått

Bilder tagna från Rhodos



Hörs kanske senare


//Mamma Sandra

Kommentarer
Postat av: johanna

Fan vad sugen jag blev på pizza nu! :D antar att det var gott? :) take care

2009-03-21 @ 14:28:20
URL: http://enjoey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0