Nu är jag här igen!

Ja nu är jag här igen! Vet inte riktigt varför jag inte har skrivit, men har ju varit mycket med skolan och annat.

Denna dagen kommer att gå till att PLUGGA! usch men måste göras...
Och Koffes dagis är då stängt idag, dom brukar ha det en gång per termin.
Så idag ska Koffe få vara hos sin morfar, vilket koffe älskar.

Å juste de Koffe kan cykla nu på sin cykel han fick i julklapp. Det lärde han sig nästan direkt : )
Lite problem bara med att börja och hoppa av eftersom cyklen är lite för stor men annars så är han super duktig :D

Ne nu är dags för att äta upp min frukost, göra iordning mej och sedan cykla med Koffe till hans morfar


//Mamma Sandra


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej. Hamnade av slump inne på din blogg. Söt son ! Han är nästan lika gammal som min älsta son... ;) Kram !

2009-03-17 @ 21:28:26
URL: http://veeka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0