One Tree Hill

Diggar den serien. Helt underbar.
Jag tittade väl inte direkt på den i början utan då var de the OC som gällde.
Men Jag och älsklingen laddade ner alla avsnitten som har kommit ut och vi satt spikade framför varje.



Jag vill gärna veta saker i förhand och eftersom jag gillar denna serien så har jag läst det senaste som kommer att hända i OTH:
Nu är de ju så att de sägs att de ska bli en säsong 7 men tydligen ska inte alla vara med.
Det går ju rykten om att Hilarie Burton (Peyton Sawyer) och Chad Michael Murray (Lucas Scott) inte har förnyat sina kontrakt.
Det sägs att Chad vill satsa mer på sin film kariär. 
Om man går in på othfans.com så kan man se ett video inlägg som Hilarie lagt ut. Där pratar hon lite om rykterna om att hon inte ska vara med i säsong 7.  Klicka HÄR om du vill se video inlägget.
Hon säger att hon är glad för alla som kommer vara inblandade i säsong 7. Hon vill att alla ska veta att hon älskar sin karaktär Peyton Sawyer och alla andra skåderspelarna. Hon önskar att hon hade fått varit med och bestämma och hade hon fått det så skulle serien fortsätta typ föralltid med Peyton Sawyer.
Hon vill inte att folk ska tro att hon överger ett ställe som hon verkligen tycker om.

Så man kan ju tolka detta som att Chad vill inte vara med och då beslutar sig dom ansvariga för OTH att Hilarie inte får fortsätta för att dom kanske vill ge paret ett lyckligt slut eller att dom dör inte vet jag. Men Dom hör ju ihop i serien, har alltid gjort så det hade faktiskt varit lite konstigt om en av dem hade fortsatt att varit med tycker Jag.

Men idag så hittade jag lite ny information: 
Såg på youtube ett klipp där Chad pratar lite snabbt med några fans om varför han inte ska vara med mer.
(Klicka här om du vill se klippet).
Han säger att det är dom som inte vill ha honom kvar för dom vill spara pengar :S
Han tycker att alla ska blogga och protestera om att han ska få vara kvar typ.
men han säger ifa att han INTE kommer vara kvar nästa år.

Hmm det här tycker ja låter väldigt skumt, Vadå spara pengar. Serien kommer ju att förlora as mycke pengar om de inte har med honom.
jag vet inte riktigt om jag tror på det.

Producenterna vill inte kommentera något av detta. Dom säger bara att inget är bestämmt ännu inte ens om det blir en säsong 7.

Så nu kanske många blir förvirrade som inte visste detta men inget är som sakt helt 100% sant ännu.

Men visst är de tråkigt om dom hoppar av. 
The oc var ju verkligen dött efter Mischa barton hoppade av 
Men serien handlar ju inte bara om Lucas och peyton, Leyton utan de finns många fler personer i serien som är underbara
Föresten får vi se om de ens blir en säsong 7 : S
Vi får helt enkelt se hur de kommer att bli


Själv tycker jag att serien var som bäst i början men så är de väl med alla serier :p



//Mamma Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0