Ronneby

Ja idag har man varit i Ronneby hela dagen (föreläsningarna hålls via telebild i Ronneby från Kalmars högskola)
Vart lite segt, alla var trötta och uttråkade och vi skrattade nog mest igenom litteraturseminariumet
 och vår lilla teater vi spelade upp från en av shakespears romaner :p

Efter skolan blev de att hämta pojken på dagis(japp jag säger dagis fast jag utbildar mig till förskolelärare och vet att det heter förskola, men de är lättare att säga dagis och låter roligare med  hihi :)

Sen blev de bus, mys, mat och en promenad med Anna. Vilken tur vi hade med posten eller vad :p
Som tur väl slapp jag städa med för älsklingen slutade typ en halvtimme tidigare idag och då hade han städat och diskat allt. Underbara älskling <3

Nu är jag jätte seg, pluggade till 01.30 igår och sen ställde jag kl på 05.00 och började plugga igen innan jag stack iväg:(

Snart sängen men först ska ja se på Ballar av stål på 5:an
fan va jag skrattade förra veckan : D
Typiskt min humor haha
Har ni sett de?

Ha en underbar kväll!

//Mamma Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0