Tjooho

Fin och solig ute i dag med : D
Jag o Koffe ska iväg till BVC där han ska kolla sin hörsel.
Tänkte ifa promenera ditt och är han duktig så blir det en glass på vägen tillbaka ; )

Ja de var en dryg dag i Kalamr igår men kom ifa hem lite tidigare än vad jag trott.

Reste av denna dag blir att ringa och fixa med mitt csn.
Sen blire o städa o laga lite mat.
Och kvällen kanske ska spenderas med våra goda vänner Anna o Kines : )

Förresten hade en väldigt otäck kväll igår. Efter att Koffe hade somnat och kanske sovit en timme började han skrika
jag sprang in i rummet o la mig jämte honom men han slutade inte han satte sig upp o la sig och gjorde så några ggr.
Han var väldigt upprörd och halv skrek om allt möjligt, mammma, pappa, spndel, godis, jag kan inte, nej . fast han mumlade hela tiden och inge riktiga menningar. Han hade ögonen öppna men blicken var borta. men efter 5 långa minuter så bara somnade han.
Jag förstod ju att han pratde i sömnen men det var riktigt äckligt. han brukar prata lite då och då men inte så här.
Jo en gång tidigare gjorde han så men då hade han 40 graders feber och yrade.
men men äckligt var det





Men nu längtar jag efter sommaren.
Bilden är tagen när vi var i Rhodos i höstas (koffe & sin pappa)




Denna bilden är tagen på sommaren när koffe är ca ett halvår
Vart tog min mage vägen?
Kunde varit så nu med tycker jag : /



Nej nu ska vi göra oss klara och gå iväg!
// Mamma Sandra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0