TV-Tisdag

Japp idag är en sådan kväll man sitter framför tvn ifa i  mitt fall.
Först ungamödrar 18.30
Sen den rätte för rosing 20.00
och sist Desperate housewives 21.00

(Vet inte ens varför jag ser på rosings program, tycker bara hon är löjlig, lika löjlig som på bilden)

Annars har jag och koffe traskat i snön till dagis och hem från dagis. Och jag har pluggat medans han har varit där
Sen har vi gjort mat och tränat på att skriva lite.
Nu är Koffe rätt trött efter allt pulka åkande på dagis så nu sitter han framför en film.
Och älsklingen har slocknat till filmen efter en hård dag på jobbet




Ja vad finns det mer att säga, snön är tillbaka = /

//Mamma Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0