Wooaa!!

Kollade hur mitt inlägg blev som jag skrev först idag o shit va koffe har ändrats och blivit så STOR
Min lilla pojke som var så liten, busig och söt nu har han blivit stor kille och fortfarande lika söt och busig.
Det går inte att beskriva hur lycklig jag är över att ha honom!
Har fortfarande svårt att förstå att den killen har jag och Dennis skapat
Han har legat i min mage : O

Jag är alltid noga med att varje dag berätta för honom hur duktig, snäll, rolig och busig han är.
Att jag älskar honom och är rädd om honom.

Varje kväll när han har somnat så lägger jag mig en stund och bara tittar på han medans hans sover.

Alltid när jag är ledsen och behöver tröst så håller han alltid om mej och klappar mig på kinden.
och så säger han; va inte ledsen mamma, allt ordnar sig, jag är här nu.

Så underbar är min pojke.
Och Jag o hans pappa kommer alltid finnas där för honom och han kommer alltid att finnas där för oss.

Min älskade Kristoffer jag älskar dej och är så stolt över dig!

          




//Mamma Sandra 

Kommentarer
Postat av: karin

aw, sitter typ här och gråter. :´) inte hittat din blogg förrän nu, så jag har läste hela. :P tycker ni är så himla fina!

2009-03-20 @ 17:10:51
URL: http://lovebird.blogg.se/
Postat av: J.

Oj var du bara 16 när du fick barn?

2009-03-20 @ 22:54:07
URL: http://jantra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0