The OC

Jag är faktiskt rätt stolt över mig som orkat plugga en hel timme idag
Borde vara en hel dag "/
Men de funkar inte...
Inte nu...

Dagis är stängt idag pga studiedag
Men min far är ledig så han har lillemannen idag
Han har nog roligare att vara där idag än med mej som knappt står ut själv med mej "/

Nu blir de duschen strax innan sjukhuset....

Men först blir de att lyssna på soundtracket till The O.C
Låtarna får en att minnas tillbaka till tiden då man satt med sin pojkvän och inväntade det nya O.C avsnittet.
OC va nog den först serien som jag riktigt fasnade för, en serie som ja absolut inte kunde missa.
Jag började faktiskt se serien igen för ett tag sen som jag har utbränd här hemma.
Men bara genom att titta på denna serien så kom man ihåg olika minnen från tiden som hände samtidgt som egentligen inte hade med serien att göra, men genom att titta på det så mindes jag härliga, jobbiga och underbara tider som upplevdes samtidgit som man följde serien.
Konstigt.. men så upplevde jag det.




The O.C var verkligen en underbar serie med kärlek, humor, intriger & massa drama.
Om Vi skulle få för oss att flytta till USA så kommer vi helt klart att bosätta oss i Orange Country, California :D










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0